Julen:)

Hej där:)
Nu var julen över för den här gången..lite tråkigt tycker jag allt, jag som älskar julen!:D men men jag har haft en jättebra jul iaf:) På julafton var jag hemma i Kode med mamma pappa soffi alexander och tomas:) Och igår firade vi jul hemma hos alexanders föräldrar med hans familj:) ätit massa god mat och fått många fina julklappar:)<3 Jag fick massa fina kläder, och en plattång och stövlar m.m. stövlarna kan behövas här hos alexander;) hehe


Och snart är det ny år oxo:) vet inte vad jag och alexander ska hitta på för nått, brukar ju alltid vara nån fest eller så på nyår men nu är det många som ska till stöten så då blir de tyvärr inget, så får la se vad jag och alexander hittar på för nått?..

Vad ska ni göra på nyår?

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0