Får börja skriva lite igen känner ja:D

Ja som ni vet va de ju jättelängesen jag skrev här men nu får jag börja göra de igen känner jag:D
De va ju alla hjärtans dag igår<3 jag fick en jättesöt Mirandanalle av Alexander<3:D och han fick en liten nalle av mig och en skjorta oxo:D Hoppas att ni hade en bra dag igår oxo :D

Sen i helgen har vi jobbat i stallet hemma hos Alexander, jätteskoj va de faktiskt:) börjar ju änna bli något nu ju så de e roligt:D och i freda va vi på casiont med Alexander mamma o pappa och linda och Olof!:) de va oxo roligt:D så de har vart en bra helg :D Hoppas att ni har haft de lika bra:D

Miranda Nallen jag fick:D Såå söt ju:D de är min tredje Stora nalle jag fått:D
Fick denna nalle av min Alexander på Alla Hjärtans Dag:D Älskar dig mest av allt Alexander!:D

Här är mina andra två stora nallar som jag fått av alexander:D<3
Mina andra två som jag har fått av Alexander:D

Kommentarer
Postat av: Syrran:D

Dom är jättesöta:D När ska jag få en???

2010-02-15 @ 14:57:55
Postat av: Emma

Jadu:) de kommer kanske:)

2010-02-15 @ 15:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0