Blev inte som planerat...

Skulle jobbat idag, Carina ringde halv sju och frågade om ja kunde jobba 8- 16 och visst sa ja de kan jag göra:)
Så jag gick upp och tog på mig och åt macka. Sen körde pappa mig till jobbet, så fort jag öppnade dörren satt carina dör med en av barnen och hon sa att jag fick åka hem om ja ville för flera av barnen hade spytt på morgonen, så då ringde jag pappa och han hämtade mig igen. Så de blev inge jobb, lite tråkigt tycker ja och stackars alla barnen som va dåliga:( får hoppas att dom blir bättre snart:D

I helgen ska jag nog vara hemma tror ja, Alexander kommer oxo<3 och sen kommer Alex hem för hon ska ha kalas här hemma på sönda:D och sen kommer nog oxo soffi o tomas hoppas ja:D hade vart skoj om alla va här så kan man se melodifestivalen ihop  och allt.:D

de va allt för idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0