Snart åker man..:P

Hej där.
Ligger just nu i min säng och kan inte sova så då kan ja ju skriva lite grann här istället ju;)

Har varit på Namngivningskalas idag hos min kusin o hennes lille Isak:D sen har ja varit hemma och sett på Melodifestivalen oxo me mamma, pappa soffi o tomas:D låtarna va ju sådär ida måste ja ju säga...får hoppas dom e bättre nästa vecka;) fast den deltävlingen missar ja tyvärr för då e ja i Egypten:D hehe, kommer bli gött att åka dit:D fast ja e lite nervös men de ska nog gå bra tror ja..:) hoppas bara ja inte blir sjuk nu innan resan för tomas o pappa e sjuka här hemma:S och de vill man ju inte ha där nere...magsjuka är ju inte roligt:( får hoppas dom blir bättre snart:D

nee ska kollafacebook lite granna nu så kanske jag kan sova sen, tveksamt:/

Puss på er iaf:D:D

Kommentarer
Postat av: THESSAN

hehe, jag tycker låtarna var skitbra denna gången :)) Speciellt EMD's låt... haha.... även om det inte är min musikstil egentligen... jag hoppas du får en kanonresa!!! å bli för allt i värdlen inte sjuk nu håll dig borta från tom-ass & daddy... Kram Kram Tesse

2009-02-23 @ 08:49:06
Postat av: Anonym

hehe:) jo den va rätt okej den låten:) fast dom skulle inte ha dom kläderna tycker ja:P hihi ja hoppas att de blir en kanonresa:) ocj ska inte bli sjuk!:P hehe vi måste ses när ja kommer hem igrn! va längesen nu ju! saknar dig massa ju!:)puss på dig

2009-02-23 @ 17:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0