*London 9 - 12 Oktober.*

Wazzup?:P
Har kommit hem från London ida:D
har vart där me Alexander och hans familj, har vart jätteskojigt! Va jättenervös inför flygningen, har har flygit innan så...:P
men de gick jättebra va inte så farligt som ja trodde faktiskt..:)
 Så ja ahr shoppat lite kläder till mig själv, jättefina kläder:D.sen lite sovenirer till mamma + systrar och thessan såklart;)
hoppas att dom gillar dom:)
Vi va och kollad epå London Eye, Buckingham Palace, Big Ben och lite annat:) såg även en musical som hette "We Will Rock You" grym va den!!:D London e en väldigt mysig stad så om du inte har vart där så får du åka dit tycker ja. Jag vill gärna åka dit igen:D

E väldigt trött just nu, funderar på att lägga mig och klockan e bara nio:P haha...
jaja, ha de bäst:D

Pussa
Emma
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ibland undrar man asså..

Kommentarer
Postat av: sofia

"it´s good to be home"

2008-10-12 @ 21:34:46
Postat av: Emma

yess it is:)

2008-10-12 @ 21:58:07
Postat av: Thessan!

Roligt att höra att du haft de bra gumman!!! Får ses snart så jag får höra om allt!! =)

2008-10-14 @ 12:50:08
Postat av: Nikolina

Hej godis! bad boys vs god boys? kika i min blogg och skriv ditt svar, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget senare :) tack & puss

2008-10-14 @ 12:51:20
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Hej godis! bad boys vs god boys? kika i min blogg och skriv ditt svar, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget senare :) tack & puss

2008-10-14 @ 12:54:48
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0