5 November

Hey there people.
Har inte gjort sådär överdrivet mycke ida, städat lite i mitt rum och rensat bland mina kläder, så soffi du får ta o kolla igenom ifall de e nått du vill ha...:) håller oxo på att hitta en fin kläning till nyår, soffi har redan köpt en jättefin, den ville ja oxo ha men vi kan ju inte ha samma:P men ja har hittat två eller egentligen tre:P hehe...men ska ner till stan och testa dom igen..imon kanske? får se, hade ju hoppats på att jobba, har ju inte blivit så mycke jobb denna veckan:( lite tråkigt...

LÄngatar enormt mycke till julen nu..:) när man börjar spela julmusik o allt, får nog börja lite tidigare i år me de tror ja..;)
svårt att veta va ja önskar mig oxo, önskar mig inget egentligen, fast kläder e ju aldrig fel..:P får se om ja kommer på något bra, alex vill ju ha en önskelista innan hon åker till USA!!:D vill ju oxo åka dit !:)


Nee om ja ska dra mig nu...
ha de gött people!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0