17 November

Wazzup:)

Idag har jag vart och solat:) sen gick jag hem från bussen..skitkallt ju !! märker att vintern kommer närmre nu ju..men de e bara bra:D längtar massa till julen nu:D och nyår i fjällen me massa kompisar, kommer bli jätteskoj!:D
Och jag och mamma gjorde precis klart pepparkaksdegen så imon efter jag har jobbat så ska jag baka pepparkakor och lyssna lite julmusik kanske, kan ju inte baka pepparkakor utan julmusik ju;):P

Längtar oxo till Alexander kommer hem:D han kommer hem på onsda, så då kanske han kommer hit på torsda hoppas ja:D

De va allt för mig ida:)
See ya people
Emma

Kommentarer
Postat av: Tesse!

Åhh pepparkakor!!! GoTT!!

Ni kommer ha så kul i fjällen :) Om jag hade kunnat hae jag så gärna vart mä er!

2008-11-17 @ 18:16:29
Postat av: Anonym

Alltid gott me pepparkakor:)

Ja de e synd att du inte kan följa me.varför kunde du inte de föresten? :P

Pussa

2008-11-17 @ 18:19:44
Postat av: Tesse

Money money money, you know =)

2008-11-17 @ 22:07:59
Postat av: Emma

förstår va du menar:)hehe..blir ju en del pengar tyvärr..men men...

2008-11-17 @ 23:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0