20 December

Tjo..
Kom nyss hem från min moster, hon hade kalas för hon fyllde år så de va massa folk där och firade henne,de va säkert 50 pers nästan..sjukt många iaf:P
Så just nu sitter ja och bara tar de lungt o kollar mina melj. E väldigt trött egentligen, va ju uppe rätt sent igår:P hehe, va nere hos Alexander i kungsbacka och vi kollade på film till de va ganska sent:P men de va jättemysigt:)
Hoppas att du kommer hit imon:)

Snart e de ju julafton också:) inte många dagar kvar nu ju:D så imon ska ja me pappa och handla all julmat:) och ja e nästan klar me julklapparna,har bara en kvar till pappa,sen e ja klar:D
Snart e de äntligen dags för fjällen oxo:) längtar enormt mycke nu ju!:D kommer bli bäst:D köpte en bolero idag oxo till min klänning som ja ska ha på nyår!:D

nee nu får ja dra mig, ska kolla på Björn Gustafson nu:P
Puss puss


*Älskar dig min Alexander*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ser oxå fram emot fjällen:D Kommer bli grymt...vi kommer äga i backen! puss

2008-12-21 @ 11:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0